Kettu
Tämä vesivärikettu tuli eilen valmiiksi.
Useampi muukin työ on tullut tehtyä. Lehtiössä on 2 paperia jäljellä ja lehtiö on ollut pidemmän ajan käytössä.
Täytyy pyytää synttärilahjaksi lisää paperia.
Nyt iltateetä ja köllöttelyä.
Tämä vesivärikettu tuli eilen valmiiksi.
Useampi muukin työ on tullut tehtyä. Lehtiössä on 2 paperia jäljellä ja lehtiö on ollut pidemmän ajan käytössä.
Täytyy pyytää synttärilahjaksi lisää paperia.
Nyt iltateetä ja köllöttelyä.
Kommentoi