Jaakko: Takaisin hevosen selkään

Mulle sattui 2.9.2023 sellainen tapaturma, että tipuin hepan selästä ja mulla murtui molemmat kylkiluut.

Meni 2-3 kuukautta ennen kuin pääsin taas touhuilemaan heppojen kanssa.

Pari viikkoa sitten palasin takaisin selkään. Kyllähän mulla tuli mahtava fiilis. Olihan mulla jo ihan hirveä ikävä satulaan takaisin.

Ei kyllä jäänyt mitään pelkoja siitä tippumisesta. Nimittäin hevonen vaistoaa, jos pelkää.

Kommentit

Kirjoittanut Matias
6.4.2024 klo 10:06
Hei. Hyvää alkavaa viikkoa.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.