Iik-viikon hahmot
Hei
Eihän ne kauhuhahmot vastaa Iik-viikossa, jos heiltä jotain kysyy tai sanoo? Mutta miksi sitten jotkut puhuvat niille?
Ja sitten joku voi luulla, että he eivät osaa puhua, koska he eivät vastaa. Ja sitten niitä ruvetaan haukkumaan mykäksi.
Minuakin on haukuttu mykäksi, vaikka osaan puhua.
Eihän ketään saa haukkua, koska se on väärin ja siitä tulee paha mieli.
Kai heillekin tulee paha mieli?
Vastaus
Hei
Voi olla monta syytä, miksi kauhuhahmot eivät vastaa kysymyksiin.
Voi olla, että hahmojen esiintymistyyliin ei kuulu puhuminen. Tai ehkä he eivät kuule kysymyksiä. Tai ehkä he eivät osaa vastata niihin.
Siinä olet oikeassa, että ketään ei saa haukkua. Ja ikävä kuulla, että sinua on haukuttu.
En kuitenkaan usko, että Iik-viikon kauhuhahmoja haukutaan kovin usein.