Prismassa ostoksilla

Kävin Prismassa ostoksilla.

Löysin lapsen valkoisille lenkkareille nahan valkaisuaineen. Pesin kengät ensin.

Valkoiset lenkkarit.

Kenkien puhdistusaine.

Ulkokengät.

Sitten on talvikenkien vuoro tuollaisella suihkevaahdolla.

Toisiin kenkiin pitää uusia nauhat.

Kun jaksaa huoltaa kenkiä, niin ne ovat hyvät myös ensi vuonna.

Itselleni ostin tussit. Lapselle pelilehden ja toiselle vappuperuukin.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
25.4.2024 klo 15:20
Hyvä vinkki pitää kengistä huolta!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.