Kauhuhahmot

Hei

Miksi puhut niistä kauhuhahmoista ihan sekavia, että ei saa pussata?

Silti et tiedä, onko niitä pussattu ja niin edelleen?

Ja sitten et tiedä, seurustelevatko ne ja niin edelleen?

Vastaus

Hei

On yleinen sääntö, että ketään ei saa koskea tai pussata ilman lupaa.

Kun kauhuhahmojen esittäjät ovat Linnanmäellä, he ovat töissä.

Tämän lisäksi kauhuhahmojen esittäjillä on yksityinen elämä ja vapaa-aika.

Minä en tiedä, mitä kauhuhahmojen esittäjät tekevät yksityiselämässään ja vapaa-ajallaan. Enkä voi vastata kysymyksiin heidän yksityisestä elämästään. Seurustelu ja pussailu ovat ihmisten yksityisiä asioita.