Linnanmäen uusi avajaispäivä
Hei
Onko totta, että Linnanmäen avajaispäivä on muuttunut?
Milloin se Linnanmäki oikeasti avataan?
Vastaus
Hei
Linnanmäki muutti avajaispäivää sään takia.
Uusi avajaispäivä on tiistaina 30. huhtikuuta 2024.
Hei
Onko totta, että Linnanmäen avajaispäivä on muuttunut?
Milloin se Linnanmäki oikeasti avataan?
Vastaus
Hei
Linnanmäki muutti avajaispäivää sään takia.
Uusi avajaispäivä on tiistaina 30. huhtikuuta 2024.