Opiskelen kiinteistöalaa
Minä olen Valtteri Knuutinen. Olen ensimmäisen lukuvuoden opiskelija Kiipulan ammattiopistossa.
Haluan jakaa iloa teille kaikille minun uudesta opiskelupaikastani.
Oli jännittävää päästä opiskelemaan
Minä opiskelen kiinteistönhoitajaksi. Tutkinnon nimi on puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan perustutkinto.
Oli jännittävää, hämmentävää ja iloista, kun sain kuulla, että sain opiskelupaikan Kiipulasta.
Kiitos mahdollisuudesta osallistua, oppia ja saada kokemusta!
Olen oppinut jo paljon
Minun lukuvuosi lähti käyntiin mukavasti ja rennosti. Olen ehtinyt lyhyessä ajassa oppia, kokea ja nähdä uutta.
Me tehtiin luokan kanssa retki messuille, joissa oli erilaisia koneita ja uutuuksia puutarhan ja kiinteistön hoitoa varten. Minua kiinnostivat erityisesti koneet.
Lisäksi olen päässyt kokemaan pihatöitä. Olen päässyt kokeilemaan päältä ajettavaa ruohonleikkuria. Oli hieno kokemus!
Purimme pihasta myös huonokuntoisen ulkokalusteen. Pääsin leikkaamaan pistosahalla!
Suosittelen kiinteistöalan opintoja
Suosittelen kiinteistöalan koulutusta kaikille, jotka tykkäävät tehdä töitä käsillä ja haluavat nähdä hyvän työn jäljen.
Jos kiinnostaa tulla opiskelemaan, mene Kiipulan sivuille. Voit hakea opiskelemaan jatkuvan haun kautta tai keväällä yhteishaussa.
Teksti ja kuvat: Valtteri Knuutinen, 2024