Kauppojen aukiolo helatorstaina
Koska kaupat menee kiinni helatorstaina?
Vastaus
Hei
Monet kaupat ovat helatorstaina kiinni.
Osa kaupoista on helatorstaina auki lyhennetyn ajan.
Jotkut kaupat ovat helatorstaina auki tavalliseen tapaan.
Koska kaupat menee kiinni helatorstaina?
Vastaus
Hei
Monet kaupat ovat helatorstaina kiinni.
Osa kaupoista on helatorstaina auki lyhennetyn ajan.
Jotkut kaupat ovat helatorstaina auki tavalliseen tapaan.