Pasi: Olen muuttanut

Olen muuttanut nyt alakertaan tukareihin ja asun huoneessa numero 10.

Minulla on myös pieni terassi. Tapaan kahvitella myös kaverien kanssa.

Hyvää kesän odotusta!

Kirjoittaja: Pasi

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
15.5.2024 klo 09:11
Onnea uuteen kotiin Pasi! Olisi kiva lukea lisää kuulumisia uudesta kodistasi.
Kirjoittanut Pasi Haapa-aho
16.5.2024 klo 06:26
Oli kivaa muuttaa alakertaan. Minulla on nyt enemmän tilaa. Kirjaston kotipalvelu tulee neljän viikon välein ja tuo ainakin Berlitzejä.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.