Taistelulajit
Mistä maista eri taistelulajit ovat tulleet? Tarkoittavatko niiden lajien nimet, kuten Taekwondo, tai chi ja karate jotain? Entä kendo, judo, kung fu ja aikido?
Voitaisiinko taistelulajeja esitellä Vernerin nettisivuilla?
Vastaus
Taekwondo on korealainen taistelulaji.
Japanilaisia taistelulajeja ovat:
- karate
- judo
- kendo
- aikido.
Kiinalaisia taistelulajeja ovat kung fu ja tai chi.
Karate tarkoittaa ”tyhjää kättä”. Muiden taistelulajien nimien tarkoitusta en valitettavasti löytänyt netistä.
Hyvä ehdotus, että Vernerin sivuilla esitellään taistelulajeja!