Mukavan kesän toivotus

Tervehdys

Mukavaa kesää kaikille!

Vastaus

Kiitos! Mukavaa kesää sinulle ja kaikille muille myös!

Tämän viikon keskiviikkona 22. toukokuuta kello 17 Vernerin Instalivessä jutellaan kesästä.

Näin osallistut liveen:

  • Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
  • Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
  • Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.