Peniksen hoito
Moikka
Minkä verran pippeli tarvitsee hoitoa päivässä? Tekee pesut hieronnat.
Vastaus
Hei
Pippeli eli penis kannattaa pestä joka päivä lämpimällä vedellä.
Jos haluat, voit myös hieroa penistä vaikka joka päivä.
Moikka
Minkä verran pippeli tarvitsee hoitoa päivässä? Tekee pesut hieronnat.
Vastaus
Hei
Pippeli eli penis kannattaa pestä joka päivä lämpimällä vedellä.
Jos haluat, voit myös hieroa penistä vaikka joka päivä.