Pojat katsoo pyllyä
Miksi meidän koulun pojat katselee niin tarkasti tyttöjen takapuolia? Mikä niitä niissä kiinnostaa?
Kaksi poikaa on alkanut puristella tyttöjä pyllystä. Saako niin tehdä?
Vastaus
Hei
Poikien mielestä tyttöjen takapuolet voivat olla kiihottavia.
Takapuolen katselu voi tuntua tytöstä loukkaavalta ja ahdistavalta.
Pyllyä ei saa puristella ilman lupaa. Se on seksuaalista ahdistelua ja kiellettyä.