Lasu
Mikä ihme on lasu?
Vastaus
Hei
Lasu tarkoittaa lastensuojelua tai lastensuojeluilmoitusta.
Lastensuojelu turvaa lapsen hyvinvointia.
Lastensuojeluilmoitus tehdään, jos on huoli lapsen hyvinvoinnista.
Mikä ihme on lasu?
Vastaus
Hei
Lasu tarkoittaa lastensuojelua tai lastensuojeluilmoitusta.
Lastensuojelu turvaa lapsen hyvinvointia.
Lastensuojeluilmoitus tehdään, jos on huoli lapsen hyvinvoinnista.