Tutustuminen kaverina

Jos toisella ihmisellä on kehitysvamma ekko ja toisella ihmisellä ei, kannattaako silloin tutustua edes kaverina?

Itselläni on todettu olevan kehitysvamma ekko -oire, johon ei ole lääkehoitoa.

Onkohan muita, joilla on kehitysvamma ekko myös?

Vastaus

Hei

Kyllä kannattaa tutustua uusiin kavereihin.

Meillä kaikilla on erilaisia oireita, vammoja ja sairauksia. Olemme kaikki omanlaisiamme ja keskenään erilaisia. Maailmassa ei ole kahta samanlaista ihmistä.

Kavereina voimme jakaa asioita, oppia toisiltamme ja tukea toisiamme.

On varmasti muitakin, joilla on kehitysvamma ekko.

Ekko tarkoittaa erityistä kiinnostusta johonkin asiaan.