Pimpin kostuminen

Miten pimpin kostuminen tapahtuu? Kostuuko se nopeammin pimpin suulta vai sieltä sisältä? Miten se kosteus erittyy ja millaista se on? Onko pimppi liukas?

Vastaus

Hei

Pimppi kostuu, kun tyttö tai nainen kiihottuu.

Pimppi kostuu emättimestä. Emätin on lihasputki naisen sisällä. Emättimessä on limakalvoa, joka erittää limaa, kun nainen kiihottuu.

Tämä lima tekee emättimestä liukkaan.