Pyllyn muoto

Miksi pojat tykkää yleensä pyöreäpyllyisistä tytöistä? Voiko oman pyllyn muotoihin vaikuttaa mitenkään?

Vastaus

Hei

Ihmiset tykkäävät monenlaisista pyllyistä. Joku tykkää pyöreästä pyllystä, joku toinen tykkää toisenlaisesta.

Monelle pojalla tytön pyllyn muoto ei ole tärkeä. Yleensä tykkäämiseen vaikuttavat muut asiat kuin pyllyn muoto.

Pyllyn muotoon voi vaikuttaa esimerkiksi liikunta. Mutta minun mielestäni oman pyllyn muotoa ei kannata yrittää muuttaa.

Jokainen pylly on omanlaisensa ja hyvä juuri sellaisena kuin on.