Lomailua ja sairaspedissä

Olisi tuolla muutama taulu, mutta nyt olen pedissä ja on kuumetta.

Akryylimaaleilla olen tehnyt tauluja. Käytin vanhoja, ohuita canvas-pohjia. Maalasin niiden päälle cessoa. Cesso on sellaista valkoista maalia, mikä peittää. Sain näin uudet taulupohjat.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.