Pasi: Kuvaa vapaa-ajalla videoita

Voit kuvata paljon hienoja videoita vapaa-aikanasi.

Tee myös lyhyitä short-videoita sosiaaliseen mediaan eli someen.

Voit kuvata videoita yksin tai kutsu kaverisi mukaan.

Voit pukeutua videoilla erilaisiin rooliasuihin.

Rooliasuja voit hankkia kirpputoreilta halvemmalla kuin kaupoista.

Voit ostaa rooliasuja, kuten takkeja, mekkoja ja sukkiksia.

Voit myös hankkia rekvisiittaa kuvaustasi varten esimerkiksi lähikaupasta.

Terveisin, Pasi Vaasasta

Kommentit

Kirjoittanut Matias saarikoski
2.8.2024 klo 14:30
Hei, koska on instalive?
Kirjoittanut Jenni
9.8.2024 klo 15:46
Seuraava Instalive on tiistaina 27. elokuuta kello 17. Silloin jutellaan ja katsellaan kuvia kesästä.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.