Pia: Kiinnostuksen kehittäminen

Olen miettinyt erityisten kiinnostusten kohteiden tärkeyttä autismissa.

Kiinnostuksista voi kehittyä vaikka mitä!

Kun kiinnostuu jostakin asiasta, sen voi jakaa muiden ihmisten kanssa.

Kiinnostuksesta voi kehittyä esimerkiksi harrastus tai sitä voi opiskella.

Kiinnostuksesta voi syntyä myös työtehtävä tai työpaikka.

Parhaassa tapauksessa kiinnostus

  • auttaa tuomaan päivään rytmiä
  • luo yhteyden toisiin ihmisiin
  • luo oman paikan yhteiskunnassa.

Arvostakaamme pieniä alkuja kiinnostusten parissa!

Kirjoittaja: Pia

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.