Vesiväritöitä

Kauppapäivä: Vaatteita, lakana ja muuta arkista hankintaa.

Nyt on loma ja kotona oloa. Ehdin katsella vanhoja keskeneräisiä töitä.

Nämä ovat vesiväritöitä. Kun on innostunut laatikoista ja ikkunoista, niin niitä tuli runsaasti.

Tätä työtä on tarkoitus jatkaa tänään:

Tämä toinen työ on luonnos yhteen seinämaalaukseen.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.