Pia: Omaa polkua elämässä

Kiinnostuksista voi

  • syntyä harrastus
  • löytyä opiskelupaikka
  • löytyä työ.

Minä olen ollut kiinnostunut fysiikasta ja opiskelin sähköalaa erityisammattiopistossa kaksi ja puoli vuotta. Vaikka en valmistunut, osaamista ja taitoja kehittyi. Nyt syvennän taitoja kirjoja lukemalla.

Lapsena halusin lääkäriksi. Nyt olen opiskellut YouTubesta aivojen, hermoston ja hermosolujen toimintaa. Syvennän taitoja kirjoja lukemalla.

Minua kiinnostaa, miksi sähköhoito parantaa masennusta. Tämä on tutkimusprojektini.
Sähköalan sekä aivojen, hermoston ja hermosolujen toimintaan perehtyminen voi antaa vastauksia tähän kysymykseen.

Nyt kiinnostukseni ovat johtaneet harrastukseen.

Harrastukseni ovat johtaneet siihen, että aloitan opiskelun avoimessa yliopistossa. Opiskelen terveydenhoitoa, joka perustuu sähköiseen yhteydenpitoon.

Kiinnostukseni ovat johtaneet jo harrastukseen ja opiskeluun.

En tiedä, mihin oma polkuni lopulta johtaa, mutta matka on päämäärä.

Tsemppiä oman polun kulkemiseen!

Kirjoittaja: Pia

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.