Pia: Voimien mukaan
Olin miettinyt omaa polkuani. Miten edetä omalla polulla kiinnostuksista harrastuksiin ja harrastuksista opintoihin ja mahdollisesti työtehtäviin.
Joskus suunnitelmissa voi tulla takapakkia. Se on ihan ok.
Itse joudun arvioimaan uudelleen tavoitteitani, kun voimavarat eivät riitä. Tai ehkä tahtini on ollut liian nopea.
Siirryn siis omalla polullani askeleen taaksepäin.
Kiinnostuksen ja harrastuksena
- sellonsoitto
- sähkömagnetismin tutkiminen
- neurotiede
- kirjoittelu Verneriin.
Mutta seikkailut omalla polulla jatkuvat!
Tsemppiä oman polkusi etsimiseen ja kulkemiseen!
Kirjoittaja: Pia