Nautinnon lisääntyminen yhdynnän aikana

Lisääntyykö nautinto yhdynnän aikana, kun se jatkuu pitempään?

Vastaus

Hei

Jokainen ihminen kokee yhdynnän omalla tavallaan. Jokainen yhdyntä on myös omanlaisensa.

Nautinto voi lisääntyä, kun yhdyntä jatkuu pidempään. Voi myös olla, että nautinto ei lisäänny.

Kumppanit voivat kokeilla yhdynnässä erilaisia asioita. Silloin he oppivat, millaisesta yhdynnästä he nauttivat.

Kumppanien kannattaa myös jutella siitä, miltä yhdyntä tuntuu ja millaisista asioista he nauttivat.

Tärkeintä on kuunnella ja kunnioittaa omia ja kumppanin tunteita.