Maksullinen seksi ja poikuus

Onko ihan ymmärrettävää, jos kokematon käy seksityöntekijän luona menettämässä poikuuden ja maksaa palveluista?

Ja onko mitään hävettävää, jos ei heti kaikkea osaa, esimerkiksi miten pillua nuollaan?

Kannattaako ensimmäistä kertaa miettiä, miten osaan?

Vastaus

Hei

On ymmärrettävää, jos käy maksullisen seksityöntekijän luona menettämässä poikuuden.

Ei ole mitään hävettävää, jos ei osaa kaikkea. Kukaan ei osaa seksissä kaikkea.

Seksissä ei ole yhtä oikeaa tapaa tehdä asioita. Ihmiset nauttivat erilaisesta kosketuksesta ja erilaisista asioista.

Jokainen seksikerta on myös omanlaisensa. Joskus seksistä nauttii enemmän, joskus vähemmän.

Kokeilemalla oppii, millaiset asiat tuntuvat itsestä ja kumppanista hyviltä.

Kumppanilta voi myös kysyä, millaisesta kosketuksesta hän pitää ja mitä hän toivoo.

Kumppanille kannattaa myös kertoa, jos itsellä on epävarma olo ja seksi jännittää. Se on ymmärrettävää, eikä sitä tarvitse hävetä.