Iik-viikon kävijät
Tunnetko ketään ihmistä, joka käy Iik-viikossa Linnanmäellä?
Minä en tunne.
Vastaus
Hei
Kyllä minä tunnen ihmisiä, jotka käyvät Iik-viikossa Linnanmäellä.
Itse en ole käynyt koskaan Iik-viikossa.
Oletko sinä?
Tunnetko ketään ihmistä, joka käy Iik-viikossa Linnanmäellä?
Minä en tunne.
Vastaus
Hei
Kyllä minä tunnen ihmisiä, jotka käyvät Iik-viikossa Linnanmäellä.
Itse en ole käynyt koskaan Iik-viikossa.
Oletko sinä?