Ruotsiin pääseminen
En voi jäädä tänne Suomeen. Julma on tämä maa. Olen syntynyt Ruotsissa ja kasvanut siellä. Kukaan ei ymmärrä minua täällä.
Olen ruotsalainen ja haluan Ruotsiin ja pääsenkin.
Onko se ok, kun mulla on Suomen passi myös, vaikka olen ruotsalainen?
Vastaus
Hei
Kurja kuulla, että kukaan ei ymmärrä sinua täällä.
Oletko jutellut asiasta jonkun kanssa?
Mukavaa, että pääset Ruotsiin.
Kyllä Ruotsiin pääsee myös Suomen passilla.