Saattowäki netissä ja Tiktokissa

Moi

Eikö Saattowäki-ryhmällä ole nettisivuja? Kun netissä on kuvia vain Instragrammissa ja TikTok-tilillä?

Esiintyvätkö he vain Iik-viikossa?

Vastaus

Hei

Saattowäki-ryhmällä ei ole nettisivuja.

Mutta heillä on Instatilin lisäksi tosiaan myös Tiktok-tili.

Tiktok-tilin nimi on saattowaki. Se löytyy myös, jos kirjoitat Tiktokin hakukenttään Saattowäki.

Tilillä on paljon kuvia ja videoita pelleistä.

Saattowäki esiintyy muuallakin luin Linnanmäen Iik-viikossa.