Silakkamarkkinat 2024
Hei
Aiotko mennä Silakkamarkkinoille, entä muut lukijat?
Vastaus
Hei
En aio mennä Silakkamarkkinoille tänä vuonna. Ne ovat kyllä varmasti mukava tapahtuma.
Aiotko sinä mennä Silakkamarkkinoille?
Hei
Aiotko mennä Silakkamarkkinoille, entä muut lukijat?
Vastaus
Hei
En aio mennä Silakkamarkkinoille tänä vuonna. Ne ovat kyllä varmasti mukava tapahtuma.
Aiotko sinä mennä Silakkamarkkinoille?