Pasi: Oma muistikirja

Sinäkin voit hankkia itsellesi muistikirjan.

Voit tehdä muistikirjasta itsellesi lukupäiväkirjan.

Muistikirjaan voit myös kirjoittaa kaikenlaisia kirjoja. Voit kirjoittaa selkokirjoja, novelleja
tai muuta luettavaa.

Voit kirjoittaa muistikirjaan myös kielikursseja ja voit valita erilaisia kieliä.

Voit kirjoittaa muistikirjaan myös erilaisia tarinoita ja sen sellaista.

Hyviä lukuhetkiä kaikille!

Toivoo Pasi Vaasasta

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.