Asumiskokeilu ja vaipat

Hei.

Mietin sitä, kun olen asumiskokeilussa ja tykkään leikkiä vauvaa. Mä olen sitä varten hommannut vaipat, tutit ja tuttipullon. Ongelma on siinä, kun mä siivoan tätä mun asuntoa ohjaajan kanssa, niin on monta kertaa meinannut paljastua tämä mun salaisuus hänelle. En haluaisi, että hän saisi tietää tai kertoisi siitä jollekin.

Vastaus

Hei

Sinä saat leikkiä kotonasi vauvaa. Siinä ei ole mitään väärää tai hävettävää, eikä asiaa tarvitse salata.

Mutta ymmärrän hyvin, jos et halua kertoa asiaa ohjaajalle.

Voitko säilyttää vaippoja, tutteja ja tuttipulloa paikassa, jota ette siivoa ohjaajan kanssa yhdessä? Voitko säilyttää tarvikkeita vaikka suljetussa kassissa tai laatikossa? Voit sanoa ohjaajalle, että kassissa tai laatikossa on sinun yksityisiä tavaroita.

Jos kerrot leikistä ohjaajalle tai asia selviää hänelle vahingossa, pyydä ettei ohjaaja kerro siitä muille. Ohjaajan pitää kunnioittaa sinun toivettasi. Hän ei saa kertoa asiasta muille.