Isoäidin neliö

Olen liittynyt Marttoihin.

Kävin Oodin kirjastossa opettelemassa neulomaan neliöitä. Kuvassa on neulottu 9 isoäidin neliötä yhteen.

Teen neliöistä kassin.

Sain kaverilta pitsiä, niin ompelin neliöiden reunoille käsin pitsiä.

Neulon neliöihin myös hihnat ja yhteen hihnaan tulee nuo Martta-helmet.

Hihnan pohjalle tulee kangas tukemaan.

Teen yhteensä 2 kassia.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.