Pasi: Sain uuden television

Olen saanut jo uuden television. Hain television hoitajan kanssa pari viikkoa sitten Vaasan Powerista.

Televisiossa on myös netti sekä USB-liitännät. Ja voin laittaa TV-ohjelmia ja sarjoja muistitikulle.

Uuteen televisioon voi asentaa paljon pelejä sekä sovelluksia. Voin katsoa niitä myös Play-kaupasta.

Voin asentaa televisioon myös itse sovelluksia, kuten YLE
Areena, FM radio ja MTV Katsomo.

Hyviä pelejä ovat Brick game ja Super Mario bros.

Terveisin, Pasi

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
14.11.2024 klo 10:04
Kiva kun sait uuden telkkarin!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.