Onko puristeleminen väärin?
Olen nähnyt monta kertaa, kun isä puristelee kännissä ollessaan äitiä tisseistä ja pyllystä. Äiti on kieltänyt sitä tekemästä niin. Eikö sitä saa tehdä? Kerran äiti alkoi itkeä.
Vastaus
Hei
Kaikenlaisiin seksuaalisiin tekoihin pitää olla suostumus eli lupa.
Tissien ja pyllyn puristelu on väärin, jos siihen ei ole lupaa. Jos henkilö on kieltänyt puristelun, niin ei saa tehdä.
Jos asia painaa mieltäsi, juttele siitä luotettavan ihmisen kanssa. Tällainen voi olla esimerkiksi ohjaaja, tukihenkilö tai terveydenhoitaja.