Pissan juominen

Voinko minä kokeilla juoda tyttöystävän pissaa mukillisen? Tuleeko minulle mitään siitä?

Ja jos tulee, niin sitten vähennän.

Onko parisuhteessa normaalia pissata mukiin tätä varten?

Vastaus

Hei

Valitettavasti en osaa sanoa, kuinka paljon pissaa on turvallista juoda. Pissan juominen voi vahingoittaa maksaa.

Jos haluat maistaa tyttöystävän pissaa, suosittelen maistamaan sitä vain vähän.

Ihmiset nauttivat erilaisista asioista. On ihan ok pissata mukiin, jos molemmat haluavat.