Uni tyttöystävästä
Näin unta tyttöystävästäni vähissä vaatteissa. Tuntui hyvältä. Kuuluuko parisuhteeseen nähdä unta rakkaastaan?
Vastaus
Hei
Kyllä parisuhteessa on tavallista, että näkee unta rakkaastaan.
Mukavaa, että uni tuntui hyvältä.
Näin unta tyttöystävästäni vähissä vaatteissa. Tuntui hyvältä. Kuuluuko parisuhteeseen nähdä unta rakkaastaan?
Vastaus
Hei
Kyllä parisuhteessa on tavallista, että näkee unta rakkaastaan.
Mukavaa, että uni tuntui hyvältä.