Joulutunnelmaa!

Teimme ikäihmisille joulukortteja vapaaehtoisten voimin. Kuuntelimme joululauluja ja söimme pipareita. Glögi maistui myös.

Joulukorttien jälkeen menin karkkikauppaan ja löysin itselleni karkkia. Kaupasta sai ottaa myös tyhjiä karkkirasioita. Niitä tarvitsen, kun teen naapuruustalossa piparkakkutaloja.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
10.12.2024 klo 12:30
Ikäihmiset varmasti ilahtuvat korteista!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.