Kielari ja tunteet
Annoin tyttöystävälle kielarin. Liittyykö siihen tunteita? Tyttöystävä tykkäsi.
Vastaus
Hei
Kyllä kielariin eli kielisuudelmaan liittyy yleensä tunteita. Kerroit, että tyttöystävä tykkäsi. Tykkääminenkin on tunne.
Annoin tyttöystävälle kielarin. Liittyykö siihen tunteita? Tyttöystävä tykkäsi.
Vastaus
Hei
Kyllä kielariin eli kielisuudelmaan liittyy yleensä tunteita. Kerroit, että tyttöystävä tykkäsi. Tykkääminenkin on tunne.