Pasi: Ystävänpäivä

Voit askarrella ystävänpäiväkortteja ja antaa niitä kavereille.

Sinun kannattaa ostaa erivärisiä korttipohjia omaan varastoon.

Voit leikata paljon kauniita kuvia lehdistä ja liimata niitä korttipohjiin.

Voit myös pyytää ystäviä kirjoittamaan ystävänpäiväkirjaan.

Voit hankkia muistikirjan kokoa A6 tai tyhjiä vihkoja kokoa A5. Voit pyytää ystäviä kirjoittamaan niihin.

Laadi valmiiksi paljon hyviä kysymyksiä. Hyviä kysymyksiä ovat esimerkiksi nimi ja numero, lempiharrastukset ja paras kirja.

Voit tehdä myös julisteita.

Terveisin, Pasi Vaasasta

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.