Henna: Luonnossa on ihanaa

Luonnossa on ihanaa liikkua, kun näkee luontoa.

On ihanaa, kun näkee, miten luonto muuttuu syksyllä. Kun paistaa aurinko.

Teksti ja kuvat: Henna Ukkonen

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
14.1.2025 klo 10:49
Oi, miten ihanat kuvat Henna! Minäkin nautin luonnossa liikkumisesta.
Kirjoittanut Matias Saarikoski
14.1.2025 klo 14:49
Hyvää Tulevaa Viikkoa
Kirjoittanut Pasi Vaasasta
16.1.2025 klo 10:07
Voit mennä pihalle pienelle lenkille ja ottaa myös valokuvia. Voit mennä myös uimarannalle ja laitta uimapuvun päälle. Voit myös grillata makkaraa. Terveisin, Pasi

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.