Jumppapäivä

Olin aamulla jumpassa ja tulin kotiin lounaalle. Huilaus ja sitten jatkoin tilkkupeiton ompelua.

Sommittelu eli järjestäminen on mukavaa. Tuo liila-alkuinen tulee sopivasti tuohon alas.

Alaosan tilkut on jo leikattu. Ompelua teen osissa eri päivinä.

Seuraavaksi alaosan ompelu. Tilkut ovat vähän eri sävyisiä.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.