Suuseksi kaverin kanssa
Olen ottanut poikana pippelin suuhun. Tykkään imeä puhdasta pippeliä. Poika tietää, mistä poika tykkää, mikä pippelin hyväily tuntuu hyvältä. Erektiopenis on hyvännäköinen.
Sain siemensyöksyn suuhun.
Omaa penistäni ja kiveksiäni nuoltiin ja sain siemensyöksyn siitä, kun kiveksiä nuoltiin. Kiveksissä on joku herkkä kohta.
Ja jos kaverit tekee tämmöistä, niin ei se tee homoa, kun ei kerrota kellekään?
Vastaus
Hei
Seksuaalinen suuntautuminen on ihmisen ominaisuus. Se kertoo, kehen ihminen ihastuu, rakastuu tai tuntee seksuaalista kiinnostusta.
Jokainen voi itse määritellä oman seksuaalisen suuntautumisensa.
Jokainen saa tykätä kenestä haluaa ja juuri sillä tavalla kuin haluaa.
Homoudessa ei ole mitään väärää tai pahaa. Jos on homo, sitä ei tarvitse salata.
Itseään ei myöskään tarvitse sanoa homoksi, jos ei halua.
Ja mies voi tehdä toisen miehen kanssa seksiä, vaikka ei koe olevansa homo.