Tervetuloa seuraamaan peliblogiani
Minä olen Tomi Makkonen.
Kerron blogissani pelaamisesta ja striimauksesta eli pelaamisen jakamisesta netissä.
Pelistriimiä voi tehdä esimerkiksi Twitchissä ja Youtubessa.
Youtubessa pitää saada 1 000 seuraajaa, että voit striimata. Mutta Twitchissä voit striimata vaikka heti.
Twitchissä striimaan itsekin. Olen päässyt siellä Affiliate-käyttäjäksi. Se tarkoittaa, että kanavani on kaupallistettu eli voin tienata itselleni rahaa tilauksista ja mainoksista Twitchissä.
Tämän hetken tienisti on pikkuisen päälle 10 dollaria eli euroissa hieman alle 10 euroa.
Joudun myös ilmoittamaan vuosittain verotoimistoon, kuinka paljon olen tienannut Twitchillä rahaa.
Olen tykännyt tästä. Ja asumisen ohjaaja piti myös ideasta. Siksi olen tätä jatkanut.