Esinahka erektiossa
Onko normaalia, että tulee erektio ja terska paisuu, kun terskaa taputtelee kuivaksi pyyhkeellä?
Kannattaako esinahkaa lähteä vetämään takaisin terskan päälle? Vai kannattaako odottaa, että erektio laskeutuu?
Kuuluuko esinahan olla tiukempi terskan paisuessa erektiossa?
Vastaus
Hei
On tavallista, että tulee erektio ja terska paisuu, kun terskaa kuivaa.
Esinahan voi vetää takaisin terskan päälle, jos haluaa. Tai voi odottaa, että erektio laskeutuu. Ihan miten itse haluaa.
Kyllä esinahan kuuluu tuntua tiukemmalta, kun terska paisuu erektiossa.