Pasi: Lainaa kielikurssi ilmaiseksi kirjastosta

Sain eilen Jaime-kurssin. Se on ranskan kielikurssi ja sain sen lahjoituksena.

Lainasin myös English for you -kurssin kirjastosta.

Olen käynyt joskus myös englannin kurssilla Vaasa-opistolla. Se oli English for you -kurssi. Opettajana oli Tuulikki Vaasasta.

Lainaa sinäkin joku kielikurssi ilmaiseksi kirjastosta.

Kirjoittaja: Pasi

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
14.2.2025 klo 09:41
Hyvä idea!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.