Kahden miehen välinen seksi
Minä haluaisin joskus kokeilla miesten välistä seksiä, mutta en uskalla, koska siinähän on pakko olla anaaliseksiä. Minulle on sanottu usein niin, että pitää olla sitä.
Miksi sitä on pakko olla?
Minä en halua sitä.
Vastaus
Hei
Ei miesten välisessä seksissä ole pakko olla anaaliseksiä.
Seksi voi olla monenlaisia asioita. Seksi voi olla esimerkiksi kehon eri osien suutelua ja hyväilyä.
Seksissä ei pidä tehdä mitään sellaista, mitä ei itse halua tehdä. Seksissä pitää olla molempien suostumus kaikkeen, mitä tehdään.
Ketään ei saa painostaa tai pakottaa seksissä mihinkään.