Leikkaukseen meno

Hei

Olen menossa ensi viikolla rannekanavan leikkaukseen.

Mitenhän saan ajan kulumaan saikulla, kun olen tottunut tekemään töitä?

Tulee varmaan tylsää.

Vastaus

Hei

Hyvä, että pääset leikkaukseen.

Voisiko saikulla eli sairauslomalla

  • katsoa sarjoja ja elokuvia
  • lukea tai kuunnella kirjaa
  • käydä kävelyllä
  • etsiä ulkoa kevään merkkejä
  • tavata naapureita, kavereita tai sukulaisia
  • käydä kahvilla?

Tervetuloa myös Vernerin seuraavaan InstaLiveen keskiviikkona 23. huhtikuuta kello 17. Aineena on palkkatyö.

Tsemppiä leikkaukseen ja sairauslomaan!