Suuseksi ja haavat

Voiko haavoja saada kieleen, kun nuolee karvaista pillua ilman suojaa?

Kummallakaan ei ole kumppaneita ollut.

Ja voiko toinen hieroa pillua kasvoja vasten ja meneekö kasvot märäksi pillulimasta?

Vastaus

Hei

Suuseksistä ei tule yleensä haavoja kieleen. Nuoleminen kannattaa lopettaa, jos se tuntuu ikävältä.

Seksissä ei pidä tehdä mitään sellaista, mikä ei tunnu molemmista mukavalta.

Kyllä pillua voi hieroa kasvoja vasten, jos molemmat haluavat sitä. Kasvot voivat mennä vähän märäksi.

Seksitaudit voivat tarttua myös suuseksissä. Suuseksisuoja suojaa seksitaudeilta.