Esileikkiä

Kuinka kauan esileikkiä yleensä on? Kuuluuko sitä olla ennen jokaista yhdyntää?

Onko se esileikkiä, jos ennen yhdyntää on suuseksiä?

Vastaus

Hei

Esileikki lisää seksuaalista kiihottumista.

Esileikkiä voi olla sen aikaa kun hyvältä tuntuu. Esileikin kestoon ei ole yhtä oikeaa aikaa.

Esileikkiä voi olla silloin, kun molemmat sitä haluavat. Esileikkiä ei tarvitse olla ennen jokaista yhdyntää, jos kumpikaan ei kaipaa sitä.

Suuseksi on esileikkiä.