Aamurunkut ja kuvat
Onko normaalia, että tekee mieli välillä aamulla runkata? Ja onko normaalia myös käyttää naisen kuvia apuna?
Vastaus
Hei
On tavallista, että tekee mieli aamulla runkata. Myös naisen kuvien käyttäminen apuna on tavallista.
Onko normaalia, että tekee mieli välillä aamulla runkata? Ja onko normaalia myös käyttää naisen kuvia apuna?
Vastaus
Hei
On tavallista, että tekee mieli aamulla runkata. Myös naisen kuvien käyttäminen apuna on tavallista.